اگر خوداصلاحی نکنید نابودیتان حتمی است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 14:01

اگر خوداصلاحی نکنید نابودیتان حتمی است

شماره: 23230
Aa Aa

باید در کنار مردم ایستاد و به حاکمیت اعلام کرد که به مردم بد می‌کند| مردم برده نیستند|با این شیوه حکمرانی، هم اسلام، هم مردم و هم ایران زیان می کنند.

محمد خاتمی، رئیس جمهوری سابق جمهوری اسلامی ایران؛
اگر خوداصلاحی نکنید نابودیتان حتمی است

سیدمحمدخاتمی، رئیس جمهوری سابق جمهوری اسلامی ایران در دیدار با شورای مرکزی کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب با انتقاد جدی از شیوه حکمرانی و به هدر رفتن ظرفیت ها و استعدادهای کشور گفت:

باید در کنار مردم ایستاد و دردهای آنها را شناخت و بیان کرد و به حاکمیت اعلام کنیم که به مردم بد می‌کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از چندثانیه، او ادامه داد:

 با این شیوه حکمرانی، هم اسلام، هم مردم و هم ایران زیان می کنند و لطمه های غیرقابل جبران می بینند.

او گفت:

طبقه متوسط کجاست؟ بخشی به طبقه فرودست هل داده شده و بخشی دیگر مهاجرت کردند و بخشی هم که مانده‌اند گرفتار انواع مسائل هستند. مردم که برده نیستند! آدمی را سرکار بیاورید که بتواند کار کند و جواب مردم را بدهد. انقلاب یک جنبه سلبی داشت که همه گروه‌ها با آن همراه بودند و همگان عقب‌ماندگی، استبداد و استعمار را نمی‌خواستند. اگر آن روز که همه پرسی شد می‌گفتیم اسلامی که کنار این جمهوری می‌نشانیم رای مردم و حق حاکمیت مردم و توسعه را قبول ندارد و برای مجلس هیچ اصالتی قایل نیست آیا مردم به این رأی می دادند؟

وی با بیان این که اگر خوداصلاحی نکنید نابودیتان حتمی است بیان کرد:

انتخابات برای مردم است؛ باید واقعا انتخابات صورت گیرد. نمی‌شود دست و پای کسی را ببندید و بگوئید شنا کن! اگر بگویید هر کس با روال و روش و رویکرد موجود مخالف است او ضد است و باید نابود شود که این بدترین شکل دیکتاتوری است. صاف بگوئید اپوزیسیون و مخالف قانونی را قبول ندارید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان